Functieomschrijving
Ben jij toe aan de eerste vervolgstap in je carrière, dan hebben wij dé juiste vacature voor jou!
Ter uitbreiding van onze financiële afdeling zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker met een breed blikveld.
Je gaat binnen onze organisatie op de financiële afdeling aan de slag en krijgt de kans om alles van het vak en onze dienstverlening te leren kennen. Door het unieke karakter van onze dienstverlening is de functie niet in te kaderen binnen de standaard financiële functieprofielen. Met name de financiële afhandeling van de salarisadministratie is een exoot binnen de financiële wereld, maar een wezenlijk onderdeel bij ons. Dit maakt de functie veelzijdig en uitdagend!
Wij zoeken een gedreven en zelfverzekerde administratieve kracht met van nature oog voor detail. Je leert graag en hebt een flexibele instelling, snel kunnen schakelen is voor jou geen probleem! Onze dienstverlening is een samenspel van verschillende (financiële) instanties, welke allemaal tijdig voorzien moeten worden van noodzakelijke informatie. Daarom werken wij met een duidelijke planning en kennen veel deadlines. Met jouw zelfstandigheid en proactieve houding krijg je de ruimte voor het optimaliseren van processen.
Als je de uitdaging wilt aangaan zijn dit de werkzaamheden die in de eerste periode tot jouw takenpakket behoren.
- Verwerken dagelijkse bankmutaties;
- Verzorgen van de verkoopfacturatie;
- Debiteurenbeheer;
- Inboeken en controle van inkoopfacturen;
-
Verzorgen betalingen en incasso-opdrachten;
-
Verzorgen loonaangiften;
-
Verzorgen pensioenaangiften;
-
Afdrachten aan de Belastingdienst en pensioenfondsen;
-
Afhandelen van financiële aspecten van de salarisadministratie;
-
Bijkomende administratieve werkzaamheden
Wat wij van jou vragen:
- Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
-
Afgeronde opleiding in de financiële richting (eventueel aangevuld met Praktijk Diploma Loonadministratie);
-
WFT Basis en Inkomen;
-
2-5 jaar werkervaring in een financieel-administratieve functie;
-
Enthousiaste en proactieve instelling;
-
Goede kennis van Microsoft Excel;
-
Ervaring met Microsoft Dynamics NAV / Business Central is een pré.
Wat bieden wij jou?
Wij bieden een zeer afwisselende functie binnen een jong dynamisch team. Onze organisatie is sterk groeiend, waarbij persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Naast een marktconform salaris bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
Sollicitatie
Ben jij de aanvulling binnen onze organisatie en enthousiast geworden door deze vacature? Reageer dan snel door te solliciteren met een motivatiebrief en je CV. Voor vragen of een reactie kun je contact opnemen met Lian van ’t Erve.
Soort dienstverband
Het betreft hier een fulltime dienstverband, in eerste instantie tijdelijk maar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
Contractduur 12 maanden
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd