Je backoffice uitbesteden 

Het beheren van medewerkers en administratie is een fundamenteel aspect van elk bedrijf. Veel ondernemers ontdekken al snel dat het correct uitvoeren van een (juridisch en financieel) goede HR- en salarisadministratie complex en tijdrovend is. Fouten zijn snel gemaakt en kunnen duur uitvallen. Om tijd en geld te besparen stappen dan ook steeds meer ondernemingen over naar een externe backoffice. Je leest hieronder de voordelen van een backoffice uitbesteden.




Kom weer aan ondernemen toe

en laat een terugbelverzoek achter

De voordelen van het uitbesteden van je backoffice


Tijdswinst 

Tijdens het beheer van je HR- en salarisadministratie krijg je als ondernemer te maken met diverse instanties zoals pensioenmaatschappijen, Arbodiensten en het UWV. Omdat deze partijen niet samenwerken, wordt het proces vaak onoverzichtelijk en foutgevoelig. Veel ondernemers geven de voorkeur aan ondernemen boven administratieve taken, wat leidt tot de keuze voor het uitbesteden van deze processen aan een externe backoffice. Door je HR- en salarisadministratie uit te besteden aan So Toff, hoef je alleen te communiceren met je vaste contactpersoon. So Toff zorgt ervoor dat alle relevante instanties de benodigde informatie ontvangen. Dit optimaliseert en professionaliseert je HR-zaken en salarisadministratie, vermindert risico's en bespaart tijd en geld.

Expertise

De meeste ondernemers zijn geen experts in HR- en salarisadministratie. Vaak wordt dit overgelaten aan accountants of boekhouders, die hier ook niet gespecialiseerd in zijn. Met So Toff haal je professionele expertise in huis, waardoor je zeker weet dat je administratie goed wordt beheerd.

Cashflow en Liquiditeit

Personeelskosten kunnen complex en onoverzichtelijk zijn. Door je backoffice uit te besteden, krijg je beter inzicht in deze kosten, wat helpt bij het verbeteren van de liquiditeit van je bedrijf.

Vraag een HR scan aan

Tijdens onze vrijblijvende HR scan brengen we jouw organisatie in kaart. Vraag hem aan en we nemen snel contact met je op.